valborg

Valborg är lite av en helig dag för mig.. att gå till Alhagen och titta/lyssna på Blåsorkestern (förutom de åren då jag var med och spelade i den) Lyssna på Mamma (och även nu min syster som är med i Kören) och titta på när de Förhoppningsvis får fyr på elden,, och det var precis vad jag fick göra i år =) träffade på några gamla bekanta också och hade det allmänt trevligt!

Efter det var det dags för årets första hamburgare, ack så god den var!! =) Pappa är mästergrillaren så är det bara!

Vid halv 10 åkte jag vidare till Pernilla i Skövde, hann inte mer än komma dit och byta om så skulle vi typ gå ner på stan, men shit vad folk det var ute, det var helt hopplöst att komma in på Husaren, vi gick till Harrys, där stötte Pernilla på sitt ex som hon stod och pratade med en stund, han trodde att han skulle kunna få in oss på Husaren, då började jag känna, men varför krångla?! kommer ändå vara smockat med folk där inne, kalla mig gammelmodig, men jag hade mycket hellre satt mig ner och tagit en drink på Harrys, men men, vi gick tillbaka till Husaren och som jag redan anat så kom vi inte in denna gången heller...
Vi gick vidare till Krikelin, vet inte när jag var där senast, Pernilla och killen som jag inte kommer ihåg namnet på satt och pratade hela kvällen, kände mig ganska fånig som bara satt där för jag kände ingen annan, och hade inte direkt lust att gå och bara börja prata med okända människor så jag gick hem till Pernilla vid ett. inte riktigt vad jag hade planerat för valborgs utgång.. men men.. så kan det va.

Nu ska vi åka till min prins William om en stund för han fyllde 6år igår =)
puss o kram

blåsorkestern
Jag och Prinsen på hans 6års dag!
jag och Willam
Pappa, grillmästaren
pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0