Feber i varmen...

jahapp.. da var det dags for mig att bli sjuk.. har ju klarat mig hela resan sa jag ska val inte klaga, men det ar inte skont att ha over 39graders feber i ett land dar man kokar aven om man ar frisk..
men tack gode gud for ac!! har legat pa varat rum och sovit/tittat pa daliga sapor.. det finns ca 50 kanaler varav 3 ar pa engelska. =P

som tur ar varade det inte mer an en dag.. har kant mig lite hangig idag med, men inte i narheten av hur det va igar..

Det trakiga var att vi skulle akt vidare igar till Koh Phangan men det sket sig ju, sa Sandra och Pillan stannade ocksa kvar, sa vi har bestamt oss for att halla ihop tills jag och Hanna aker hem den 17de. vilket kanns Toppen!! Vi funkar sa bra ihop alla 4 =)

det var nog allt jag hade att saga nu,
och mamma glom inte, Ungstekt falukorv och hemma gjort mos onskas den 17de ;)

puss o kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

naturlitvis skall du falukorv av den bästa dvs Lugnås.Skönt att du mår bättre kram mamma

2009-11-01 @ 17:41:49
Postat av: Bengt-Arne

Tråkigt att du blev sjuk men bra att det inte varade längre, jag gillar också falukorv och hemmagjort potatismos.

Kramar Bengt-Arne och Maggan

2009-11-01 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0