Hemma på Klövervägen...

Allt gick enligt planerna *yey* så vi landade på arlanda 08.35 och sen hann Hanna med ett tåg till Kil som gick 10.25.. själv tog jag bussen till Rökubbsgatan och hälsade på Anna/Britney =) alltid lika skoj att träffa henne! Vi satt och snackade skit ett tag, och sen klippte och färgade hon mitt hår. tuuusen tack!

Tog tåget hem så jag var på Resecentrum vid 17.15, och där stod min älskade mamma och väntade =)
har även varit hemma hos Tina, Johan och August lite. August var lite tveksam först, men verkade acceptera mig ganska snabbt,, han satt till och med i mitt knä och lät mig krama honom lite *lycka*

slänger in en sista sväng med Thailand bilder, sen ska jag gå och lägga mig i min sköna säng, som inte känns som att den är gjord av playwood =P som jag har saknat den!!!

Hamnen på Koh Samui

"Bryggan" till båten..

Sådar stabil brygga när vi gick av i Chumphon...

Pernilla och Zandra mannekängade när de köpt nya Hängslekjolar..

Stor alien mitt i Bangkok!

sista semesterbilden.. väntar på planet i Helsingfors.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem och tack för allt som vi fått uppleva tillsammans med dig , det är alltid kul att följa de som är ute och reser.

Jätte många kramar Bengt-A och Margaretha

2009-11-17 @ 20:51:51
Postat av: Lollo

VÄLKOMMEN HEM SÖTNOS! =)

2009-11-18 @ 13:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0