Jag tror vi far aka hem =)!!!!

se pa f*n! jag tror gudarna ar med oss denna gangen!
Det verkar som att varken vart plan fran Bangkok till Helsingfors eller vart plan Helsingfors-Goteborg ar installda!
VI FAR KOMMA HEM! jag tror inte jag har varit sa lattad och lycklig pa lange!

meen vi tror inte pa det forns vi gatt pa planet, da kan jag inte blogga tyvarr. men forhoppningsvis sitter jag pa Klovervagen och skriver nasta blogginlagg..

Tack alla som foljt mig och Hanna pa resan och skrivit sota kommentarer! De har verkligen gjort mig jatteglad nar ni skrivit nagot!

Vi ses snart igen =)

puss o kram!

(ps, Ewa Berndtsson, tack for skyddsanglarna, bade jag och Hanna tror stenhart pa att det va tack vare att vi bar dem som vi nu far aka hem ;)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack själv för alla trevliga berättelser och snygga bilder hoppas att allt går vägen jag håller tummarna

2009-11-16 @ 08:24:53
Postat av: Sanne

Trevlig resa hem, tjejor! Hoppas allt gar bra :)

2009-11-16 @ 11:07:03
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Tommy

hoppas att det går bra för er att komma hem och att vi hinner ta en fika snart och prata om allt bra du har varit med om....kram Tommy

2009-11-16 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0