lata dagar vid poolen! =)

Ah nu trivs jag bra =)
Vi bor i vart lilla twinroom och har affarer och resturanger bara nagra 10-tals meter bort!
poolen rakt over gatan och sa har vi hittat en svensk resturang dar vi var och fikade kladdkaka =)

Kanns som att man ar pa den semesetern man langtade efter att vara i slutet av resan! sola, bada och bara njuta!
Idag har det tyvarr regnat till och fran hela dagen. men jag hittade Magdalena Graafs sjalvbiografi som jag har legat och stracklast hela dagen, riktigt intressant faktiskt!

Och nu pa kvallen hittade jag och Hanna varsina lampor som vi fastnade jattemycket for, (okej nu tanker ni, hur fan far de plats med lampor i ryggsackarna) men det ar sana typ fyrkantiga tra/ris lampor som ar ihopvikta for tillfallet och de vager typ ingenting sa det ska nog ga =)

och nu ar det bara 10 dagar kvar.. kanns nastan som att dagarna inte racker till.. trodde jag inte nar jag borjade for ca 2,5 manad sen..

ha det sa bra alla dar hemma! jag tanker pa er!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vad skönt det verkar men det kan väl vara bra med lite regn ibland så att man inte måste gå till polen.

Bengt-Arne

2009-11-08 @ 08:30:21
Postat av: mamma

Inte mycket till sol här heller men det är ganska varmt 6 grader ungefär ha det bra kram

2009-11-08 @ 11:10:39
Postat av: Håkan

Tråkigt att höra om inbrottet! kanske tur att ni inte var hemma vid tillfället.

Är verkligen en pool bättre än havet efter en lång resa - intressant. Ingår hade vi nöjet att ha Agneta o Anders här vi åt räkor så lite bra är det nog med hav i alla fall! Lev väl och ha det som bäst hälsar Maria o Håkan

2009-11-08 @ 13:58:32
Postat av: Sanne

smekmanaden innan hemkomsten. hoppas ni har det bra tjejor. tack for fodelsedagsringningen :D puss

2009-11-09 @ 07:21:37
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0