lite bilder..

Hej alla glada dar hemma!

Nu har solen antligen bestamt sig for att titta fram igen =)
Har haft nagra dagar nu med regn och mulet, och det ar jattetrakigt, for man kanner ju liksom inte for att gora nagot da.. inge skoj att hyra moppe och kora i sporegn ju..

Meen idag har vi iallafall legat och gottat oss vid poolen, (mest i for det ar sa jakla varmt nar solen val ar framme) Vi har slutspurts solning nu sa vi gor inte sa mycket mer an solar, badar, ater och sover. sa jag lagger upp lite bilder istallet =P

Resturangen i Ao Nang dar vi at nastan varje dag!

stranden och lite oar utanfor Ao Nang

El systemet skulle behova forbattras lite =P


Hanna sotnos =)

Jag ligger kvar och solar aven nar jag badar =P

Var fina pool har pa Koh Samui

relax vid poolen =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Man behöver inte sola och bada varje dag, snygga bilder.

Många kramar

2009-11-10 @ 19:08:52
Postat av: mamma

jag vill oxå ligga vid poolen. men jag väljer att mysa med August han fick en kratta igår så att han kan hjälpa Pappa Johan att kratta löv.Kram

2009-11-10 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0