mysdag!

vilken mysig dag det blev =)
Jag och mamma åkte ner på stan vid 10, hade vår lista som vi betade av..
sen vid 13 kom Johan och August till oss, Johan skulle ut till en skjutbana och skjuta lite med Fredrik så jag och Mamma skulle ha Pluttas en stund! Han var aptrött när Johan kom men hade vägrat att sova medans de gick till Klövervägen, så jag tog över bakom ratten tänkte jag säga, men fortsatte gå med honom och han somnade när jag gick förbi Furustams (6 hus bort) haha.. men jag fick mig en skön höstpromenad eftersom solen hade beslutat sig för att titta fram idag.

Sen när han vaknade så bakade vi Lussekatter, för jag vill ha med mig det upp till Idre och det fanns ingen annan dag än idag att göra det på då både jag och Mamma kunde. Kan meddela att det är inte det lättaste att försöka rulla lussekatter när man får "hjälp" av en 16 månaders ;) men vi hade jätteroligt, bankade, klämde, tryckte och framförallt smakade på degen =) heheh

Senare sen vid 18 kom Hela familjen Pihlström på middag, vi åt brushetta med getost till förrätt! och sen rådjursstek med enbärssås och klyftpotatis mmmmmm!!

Imorn ska jag börja se över vad jag har, vad jag behöver och vad som ska packas till Idre.. suck!
vill bara att det ska vara nästa helg så allt det är gjort! =P

Ibland vill man bara bli liten och få sova i vagn igen!!

Varför äta med sked när jag har mina fingrar? duuuh?!

ne, jag har inte ätit någon deg och mjöl?! =P


Moster och August knådar deg.


Världens finaste kille, men ack så stor han har blivit!


Detta kortet är taget för 3 månader sen, jämför själva!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

det är inte fel med lussekatter

2009-11-21 @ 10:46:57
Postat av: Lollo

Å HJÄLP!! haha...helt sjukt hur mkt han har vuxit, vilken kille! =)

Å de är bra att ni julbakar, jag har julpyntat å spelat julmusik, allt för att vädret ska fatta att julen snart är här!! =)

Pussåkram

2009-11-22 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0