Nu var det packat och klart :D

Idag har jag haft en sjujäkla schema!

07.30 uppgång och baka första långpannan. frukost och sen vidare och hämta upp kemtvätt åt mamma,
efter det var det tandläkaren, där de åter igen inte ville göra något för jag åker imorn, eller tandläkaren sa först att han va sugen på att borra upp det provisoriska han gjorde för 2 år sen, men då sa jag ifrån att NEJ TACK! så då kom vi fram till att jag ska ringa när jag kommer hem från Idre och dra ut skiten (precis de jag ville göra för 2 år sen, så hade jag sluppit tandläkar kostnader på flera tusen kronor!) GAAAAAAH!!!


Efter det bar det iaf hem till fam Pihlström.. Johan hade möte med sin chef så jag hade hand om lilla direktören på fm. Och förutom en bajsblöja så gick förmiddagen alldeles strålande! Han låg ute i vagnen och sov när Tina kom hem efter lunch nån gång där..
Åt en lunch med Thomas och sen bar det av hemmåt för dammsugning och för att baka 2 långpannor till..
sen hade jag en lite lugn stund då jag kunde sitta vid datorn och greja lite..

Eftermiddagen åkte jag hem till Tina och Johan igen eftersom jag inte kommer få träffa dem på ett bra tag nu =(
bakade sen klart kakorna på kvällen, (det skulle på glacyr och kokos på sockerkakorna..)
och sen åt jag kvällsmat (kebabrulle) med Lars som kom och hälsade på och förgyllde min kväll några timmar!

Men det känns ändå skönt att vara påväg imorn! jag har längtat efter Idre sen förra säsongen tog slut ungefär så nu är jag snart där igen :D:D

Blir ett kort stopp i Kil fredag-lördag första bara.. Träffa Hanna Montana och festa lite med hennes vänner :D
och sen new moon på lördag!! sen söndag så blir det Idre för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: thomas

Hah, hanna montana.. visst är det underbart med tandläkare?! Ha en lyckad resa!

2009-11-27 @ 01:26:52
Postat av: Sanne

Ska jag beratta slutet pa New Moon? Jag sag den forra veckan. :D

2009-11-27 @ 03:07:08
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det ska bli gott med det du bakat, ha det bra.

2009-11-27 @ 13:31:56
Postat av: mamma

hej mitt gos denna gäng behövde du inte betala tandläkaren iaf. Tack för baket kram mammma

2009-11-28 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0