shopping!! =)

Vaknade vid 9 idag, och åt frukost i lugn och ro..

Åkte till Thomas och satt och snackade skit ett tag, sen bar det av till Skövde!
Hittade 2 t-shirtar, 2 linnen, 1 par jeans och nya termobrallor =) *lycka*

skoj att gå omkring och titta i svenska klädaffärer, för det var ju ett tag sen..
och det roligaste var att jag fick gå ner en storlek i jeans ^^ det gjorde min dag!

och imorn är mamma ledig så vi ska ha en mor/dotter dag med stan på förmiddagen, lunch någonstans, och sen ska vi nog baka lussekatter på eftermiddagen, jag åker ju snart och vill ha med mig lite lussebullar upp!

Ska även ta hand om min lilla plutt en stund på eftermiddagen, han har börjat prata, och frågar "e de" till allt =) ovillkorlig kärlek till denna lilla varelse!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl skönt att vara hemma och det var väl bra det med storleken trots de glassarn som visats på bilder. Kramar Maggan och BA

2009-11-20 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0