utgång, shopping och bio =)

Har haft en underbar helg här i Kil =)

Igår åt vi tacos till middag och sen åkte jag, Hanna och Sarah in till Karlstad för att göra stan osäker. Vi hade fått låna en lägenhet så vi slapp ta nattbussen hem till Kil eller få någon stackare att hämta oss.. Perfekt!

Vi satt och förfestade, tittade på Idol och bara hade det trevligt till 23 när vi begav oss in till city och Glada Ankan stod på schemat, jättemysigt ställe! Hanna och Sarah satt och prata om att de tyckte det va lite konstigt att de inte kände igen någon, och helt plötsligt ser jag en kille komma ut ur personaldörren och gå in bakom baren som såg väldigt bekant ut, (typ den första vi såg inne på stället) och jag kunde inte riktigt hålla mig, så jag gick fram och frågade och jo visst var det Erik, en av alla de Karlstadkillarna vi firade jul med i Sydney! =) tokskoj! världen är liten!!
Hade iaf en jättetrevlig kväll och snabbt gick den, vips så var klockan 02 och vi var påväg hem igen..

Idag har vi varit ute på Bergviks shoppingcentrum och tittat runt, jag hittade äntligen min nyårsklänning som jag letat efter sen jag kom hem =P Vi hade även tänkt gå till Systemet för att "bunkra upp lite" eftersom Idre inte har något systembolag, meeen vi gjorde misstaget att inte tänka på att det är lördag idag, så vi kom dit 10 minuter efter de stängt =P hahahhah klantarslen!

Efter ett besök på Maxi stormarknad och basvaru shopping så begav vi oss in mot city igen, näst på schemat, Bio :D såg äntligen New Moon. Den var superbra! synd bara att man måste vänta så länge innan 3dje filmen kommer..

När vi kom hem till Kil igen, packade vi Hannas bil, det hade inte gått att vi båda skulle upp till Idre samtidigt kan jag lova, =P får se hur vi löser det sen i April när vi ska hem.. hehehe

Imorn är det nu ÄNTLIGEN dags! jag får äntligen träffa Magnus igen, och komma upp till mitt älskade Idre.. Det var nu 105 dagar sen vi sågs.. helt sjukt! längtar så.. Känns just nu som att jag är tillsammans med en telefon, och det ska bli så underbart att få ett ansikte på min "telefon" igen =P hehe..

Återkommer uppe ifrån Idre sen =)
kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack för kakan den var god

2009-11-28 @ 23:21:36
Postat av: mamma

Nu kan du snart börja längta efter mig i stället heheheh.Glad advent Kram

2009-11-29 @ 12:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0