Var otur slutar aldrig...

suck suck och dubbelsuck!

jag trodde verkligen inte att vi kunde ha mer otur nu meen jo

Min kara mor ringde for nagra timmar sen och sa, ni vet att ni har lite problem va?
ne, svarar en da valdigt ovetande Emelie..

Finnair flygstrejkar..

NEEEEEEEJ!!

Sa istallet for att fa en slapp sista dag vid poolen och sen ga och ata gott och bara njuta av sista dagen i Bangkok sa far vi nu istallet aka till Flygplatsen och sitta dar och glo hela dagen.. for att vara pa plats liksom, for nu vill vi hem! Heeelt otroligt hur mycket otur vi haft sista veckorna. Jag menar vi har alltid kommit dit vi ska, men det har bara alltid tagit langre tid, eller/och kostat oss mer pengar och nu verkar det bli samma visa igen.. Hem kommer vi ju men vi far se nar =P

Langtar hem, och till Idre!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att allt löser sig och det gör det. Ha det så bra som det går trots problem.

Många kramar.

2009-11-15 @ 18:57:24
Postat av: Helen

Löser sig tjejen! Förstår att ni vill hem, har man väl ställt in sig på det så.. Hur läge blir du i stan innan du sticker uppåt landet?



Kram Kalas!

2009-11-15 @ 20:48:34
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Lollo

ojoj...så mycket strul...lider med er men jag hoppas och tror att det löser sig till slut, eller jag vet att det gör det men jag hoppas att det blir så smidigt som möjligt =)

här hemma har vi ju som haft vinter men idag regnar det så det blir slask å all fin snö försvinner...=(

åsse har jag blivit förkyld...eller inte egentligen men är hes/har tappat rösten...kan bara pipa/väsa...=( så blir en tyst vecka för min del.

Håller iaf alla mina tummar för er å hoppas höra av er snart igen! Pussar å kramar!

2009-11-15 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0