Hejda Australien...

Det ar med lite vemod i hjartat jag skriver detta inlagget, Imorn aker vi vidare till Filippinerna och Thailand...
jag alskar verkligen detta land. Och det som gor det jobbigt ar att jag inte vet hur manga ar det tar innan jag kan aka tillbaka.. En vacker dag kommer jag atervanda det vet jag, men vet inte nar...

Igar tog vi pa oss partykladerna och begav oss till Kings Cross och Worldbar, (dar man koper drinkar i tekannor) och hade ett te-party. Jag, Hanna, Sanne och Sinead (en irlandsk tjej som bor i samma rum som oss). En mycket trevlig kvall och en valdigt god Kebab som nattamat sen ;)

 

Vi har haft en lugn och skon dag idag, handlat lite saker som vi behovde typ linsvatska assa.. (vet inte riktigt vart man hittar de i Thailand =P) har aven packat ihop alla vara saker igen,, har varit sa skont att kunna sprida ut sig i 2,5 vecka, men nu ar det slut pa det.. hej backpacking igen! men det positiva ar att ryggsacken gick jattelatt att stanga och jag tror inte ens att jag ar i narheten av 20kgs gransen mycket positivt!

Ikvall ska vi nog bara ta det lugnt, kanske kolla pa en film pa hostellet och bara mysa.

Sa nu ar det val dags att saga, Hejda Australien, Hej Thailand..
vi ses dar!


Kommentarer
Postat av: mamma

kram mamma och pappa

2009-10-18 @ 09:29:12
Postat av: Bengt-Arne

det blir säkert bra på de andra ställena också

2009-10-18 @ 19:45:25
Postat av: Sanne

Tack for titten, brudar. Hor av dig nar ni flygit fardigt och beratta att det gick bra!

2009-10-19 @ 07:57:16
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0