"wickefied"

aaaaah! va bra den var! musiken, skadespelarna, rosterna. Defying Gravity var nog toppnumret hon sjong den sa himla bra att jag hade gashud ner till tarna! och nar "for good" spelades kunde jag inte hjalpa en liten tar som rann ner pa kinden for den laten betyder sa mycket for mig fran att jag gick m1an i Bjarnum

Efter musikalen var vi uppkladda och fina sa vi gick och tog en drink pa Sidebar innan vi gick hem.

sov lange idag, och hade en ganska slo dag tills vi akte ut till Clovelly och traffade mamma och pappas vanner David och Roleen =) de bjod oss pa en Italiensk resturang och oj vad gott det var!

nu ska jag hem till Hostellet och ha en trevlig sondagkvall med Hanna och diskutera vintern lite.. fick Mail fran Idre som gjorde mig lite konfunderad men far ringa och prata med dem imorn sa loser sig allt..

kram pa er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: thomas

Inte bra med konfunderande mail, hoppas allt går bra. Kram söt

2009-10-11 @ 21:00:29
Postat av: Bengt-Arne

Vad bra att musikalen blev lyckad och hoppas att allt löser sig. Många kramar BA och Maggan

2009-10-11 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0