Fiji bilder!

Nu har jag kommit till ett snabbare internet =)
Australien visar sig hittils fran sin basta sida, (iallafall i carins) horde att det va varsta sandstormen i Sydney
sa det var val tur att vi borja i norr..
Imorn ska vi borja var 4a dagars dykkurs! langtar som bara tusan!!

men har kommer lite bilder fran fiji som jag lovade!

En liten stuga/hutt

Palm

barn som kom och sjong och dansade for oss!

Jag fosoker oppna en kokosnot..

sjukt fina solnedgangar har..

jag gjorde ett tappert forsok till limbon, kom typ 5a

den gula faran som tog oss mellan oarna

ANANAS!

Fijibabes!

ja vattnet var BLATT!

Lunchunderhallning

glada toser

en kokos o (tankte pa dig Britney nar jag tog detta kort)


Kommentarer
Postat av: Team America - Matt

Holy feaking cow!!! Wow nice backflip on the swing of death!! Way to go Sweeden!

It was excellent hanging out with you guys in Fiji; thanks for teaching us plump (spelling)? I will keep living my life vicariously through your blogs even though i don't understand a single word I get to look at all the pictures.

2009-09-24 @ 09:10:06
Postat av: Bengt-Arne

Kul med lite kort också så man ser hur ni har det.

Kramar

2009-09-24 @ 11:08:47
Postat av: thomas

Ok. Det vattnet, den stranden, den solnedgången.. jag tror du har hittat stället jag vill bygga en bungalow på när jag blir rik. Avundsjuk!

2009-09-24 @ 14:04:31
Postat av: sandra

vad fint det var!

2009-09-24 @ 18:02:14
URL: http://findran.blogg.se/
Postat av: Britney

Helt fantastiskt, precis som jag har tänkt mig! Nu ska jag leta rätt på Mangan! Puss

2009-09-25 @ 02:21:55
Postat av: Sanne

Vad harligt det ser ut! :)

2009-09-25 @ 09:11:02
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej på er så skönt det ser ut på Fidji har varit i blåsvädret i Ålesund och plockat blörnbär kram från mormor och morfar

2009-09-26 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0