Hanmer Springs!

Befinner mig just nu i Hanmer Springs, en liten liten stad 9,5 timme norr om Queenstown.
Vi lamnade Qt i mandags jag, Hanna och en Australiensisk kille Tom foljde med oss. Vi traffa honom nar vi akte skidor/snowboard.. Vi at en god middag pa en lokal pub/resturang och hade ganska skoj att nar Tom forsokte sig pa svensk hoglasning.. =P

Har finns det naturligt varma kallor som vi spenderat dagen i.. saa skont!! det va ganska coolt att sitta i 37-38 gradigt vatten nar det blev morkt ute och stjarnorna kom fram osv =)
Imorn ska vi ut och rida innan vi aker tillbaka till Christchurch for att spendera en sista natt pa Nya Zeeland. Sen drar vi till Fiji och varmen!! ska bli sa gott!! =) Tycker om Nya Zeeland jattemycket men jag langtar efter att dra vidare till ett nytt land som jag inte varit i an!
puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Måste vara väldigt skönt och avslappande att sitta i en varmkälla. Kramar

2009-09-08 @ 13:48:28
Postat av: Lollo

Hej brudar! Har uppdaterat mig nu å läst de senaste...OJ, å då menar jag OJ...tänkte på bungyjumphoppet ;P hua, fick ont i magen bara av att se filmen ;) hehe, men det är väl sånt som kallas minnen för livet :D Härligt iaf att höra att ni lever och mår bra! Sköt om er! Puss å kram från norrland!

2009-09-08 @ 18:14:12
Postat av: Mamma

jag tycker att varma källor är mer min grej. Varifrån har du fått ditt mod? jag som knappt vågar åka nyckelpigan på Liseberg. ILY KRAM

2009-09-08 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0