Chocken!

Idag har jag, Stina, och Erika bemästrat chocken =) Det är den brantaste backen i norden! Kände att efter 2 säsonger i Idre var det dags.. den var stenhård så vi fick kasa den första delen för den är snuskigt brant, men sen när man väl gjorde den första svängen så var det bara att gasa på, vilken otrolig känsla! :D

ÄNTLIGEN vågade jag!!


Jag, Stina och Erika med chocken som bakgrund


Förövrigt så har vi flyttat upp till fjället nu och bor alla liftbrudar tillsammans, jättemysigt! Idag har det varit lite blåsigt men vi tog oss ut i backen till 10 iallafall. Har åkt massa skidor för det blev inte så mosigt i backen förns framåt 14..
Imorn gör jag min sista arbetsdag för denna säsongen och förmodligen för alltid på Idrefjäll eftersom jag har planer på att börja plugga i höst. Känns skönt men samtidigt lite vemodigt som det alltid gör när något tar slut..

Men vi har 5 underbara dagar kvar här i vår stuga, längtst upp i stugbyarna så vi har världens utsikt, kommer bild från de senare!

På återseende!

schteek i väst 6an Rebecca, Stina, Malin, Linn och Hanna

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Vilken backe måste varit en häftig känsla att åka nedför den

2010-04-13 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0