näst sista veckan...

Inne på näst sista veckan, jag kan räkna antalet jobbdagar som är kvar denna säsong på en hand!

 

I måndags var både jag och Hanna lediga och vi åkte upp till fjället vid 10. vi åkte några timmar innan vi satte oss i solstolar vid ostcafeét.. Vid 13 kom vi på den briljanta idén att det är ganska gott med cider i solen, och vips så fixade vi chaufför till Hannas bil och satte vår plan i verket, vi var ett helt gäng säsongare som satt där, vissa kom och åkte men vi bestod, satt nog där till nästan 16 =) sjukt trevligt och skönt i solen, efter det blev det afterski på Kiken, och när vi åkt hem så blev det afterwork på Malin, Stina och Tobias balkong, (ja ni kan ju ana att jag och Hanna var ganska bra på g vid detta laget ;) så vi tog varsin dusch och fortsatte på fest i läxö villan (ett hus där många resturangpersonal bor) Det var en otroligt rolig och bra dag! bästa på länge!!

En glad tösabete i backen :)

ett gäng säsongare!

Marcus sjukt nöjd över sin V.I.P cidershopping genom fönstret =P


En galet nöjd Emelie :D


På tisdagen jobbade jag i 4-stolen, mkt folk innan lunch, men sen dog det..

Idag har jag, Magnus och hans föräldrar åkt skidor, jag åkte inte så mkt för vädret var sådär skoj men det var trevligt och sen vid 15.30 åkte vi till Dantes och åt en sen lunch :D
När jag kom hem har jag bara "dött i soffan" såå skönt!

Magnus kör lite skidbalett

en hjälmpuss <3


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Bra med hjälm när man pussas.

2010-04-07 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0