Påsk =)

Glad Påsk alla glada själar som läser min lilla blogg =)

Igår var jag och Hanna på Farfars Hörna och åt mys-middag! vårt sätt att fira lite påsk med varandra, efter det gick vi upp till Kiken, jag hade mina nyköpta sandaletter på mig (ja jag vet att det är kallt och snö fortfarande men de var för snygga för att motstå att ha på sig på en utekväll) ;)
Magnus var också ute igår, så skoj!!

Idag har vi inte gjort många knop, vi tog oss till Ica för att köpa lite påskmat och så ringde mamma och pappa imorse och sa att jag fick köpa mig ett påskägg och fylla det med godis i en liten påskpresent tack så jättemycket <3
Sen har dagen mest spenderats i soffan. Har varit ganska bra väder idag, så det känns lite tråkigt att vi inte åkte upp till backarna nu när säsongen nästan är slut, meen om en vecka flyttar vi ju upp till fjället och då blir det skidåkning nästan varje dag :D

Tänker mer och mer på tiden efter säsongen nu, vad som händer när jag kommer hem, vad ska jag göra, osv osv.. ska bli jätteskoj att komma hem till familjen, August har kopplat att Moster Emelie är samma person som Mimmi :D så när Tina eller Johan säger att det är Moster Emelie i telefon, så svarar han "Mimmi".. värmer något otroligt i hjärtat när jag hör hans lilla röst, han har även lärt sig att säga August nu =) supergulligt!

Vill också passa på att träffa vänner jag inte träffat på flera månader, jag var ju bara hemma en vecka efter min och Hannas resa så det känns som att jag inte har varit hemma på jättelänge, (vilket också faktiskt är sant)

Och så ska jag och Magnus ta en sista minuten resa i början av Juni, vart som helst bara vi 2, skiter i vart, bara det är varmt och det finns en pool vid hotellet så är jag nöjd! :)

men nu, några påsk-bilder..

Älsklingen och påskmiddagen

Tack för påskpresenten Mamma och Pappa =)



Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej "Mimmi" det är bra med påsk då får man äta både påskmat och påskgodis. Kramar

2010-04-04 @ 09:45:45
Postat av: ikan

Då tycker jag ni kommer till Bulgarien. Där är jag och micke :)

2010-04-05 @ 09:17:56
Postat av: mamma

Jag längtar efter min"lilla" mimmi kram

2010-04-05 @ 19:51:14
Postat av: Helen

Sv; Naj det tror inte jag, de är tagna i fredags i Götene! Ligger ute på stopandgo´s hemsida =)



Puss o Kram!

2010-04-05 @ 20:08:53
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0