sista kvällen i mitt älskade idre

Nu är den här, kvällen som var såå långt bort när jag åkte upp hit i slutet av november, sista kvällen...

Har haft en alldeles underbar sista vecka uppe på fjället med alla underbara säsongare, nu sitter jag här hemma hos min älskling och vi har precis ätit lite mat.
Det kommer bli väldigt jobbigt att lämna honom kvar här i Idre, Klart det kommer bli jobbigt att lämna Idre och livet man levt här i nästan 5 månader, alla trevliga människor jag lärt känna men jag känner mig ändå "klar" med just Liftjobbet, men att lämna Magnus känns jättetungt! Vet ju hur jobbigt det var i höstas då jag inte ens var i Sverige, jag vill inte vara 50 mil ifrån den jag älskar... Vill inte gå och lägga mig i min 120cm säng i mitt flickrum utan honom bredvid mig. usch...

Tack för denna säsongen, den har varit helt underbar!
Vi ses i Mariestad.

puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem ditt flickrum väntar på dig kram mammma

2010-04-20 @ 07:55:35
Postat av: thomas

Välkommen hem!

2010-04-20 @ 08:05:34
Postat av: Bengt-Arne

Tack för allt som du skrivit om det har varit kul att läsa allt och se på bilder. Kramar

2010-04-20 @ 08:12:33
Postat av: Tina

Jag och August längtar efter "Mimmi"!

2010-04-20 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0