Torsdag

hello!

Nu har jag städat och "dolat" i 2,5 timma, en sopsäck med kläder och skräp senare så ser mitt rum nästan ut som ett rum och inte en lagerlokal =P

Idag är sista jobbdagen denna veckan, kommer nog jobba nästa vecka också men det var inte säkert än.. och jag hoppas verkligen att denna jobbdagen går snabbt för ikväll/inatt kommer Magnus ner :D Som jag har saknat honom, Trodde inte man kunde vara nykär efter 10 månader men det är så jag känner!

Kärlek


Och sen vill jag ge ett jättestort tack och världens största kram till Bengt-Arne för alla kommentarer du har gett mig under resan och under min säsong (och även i förra inlägget såg jag) =D det har verkligen varit jätteskoj att gå in på sin blogg och se att du kommenterat! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tack Emelie och här kommer kramen tillbaka.

2010-04-29 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0