Veckan som gått

Godmorgon alla glada =)

Vi börjar med tisdagen, då var jag tyvärr tvungen att säga hejdå till min älskling när han åkte till jobbet, det var inte lätt. Men sen vid 9 tiden började vi rulla mot södrare breddgrader. Jag och Hanna fick följe av Linn, Malin, Stina och Elin som körde samma väg, Vägen hem gick fort, eller ja hem och hem, jag stannade hos Hanna i Kil en natt först. måste bara visa bilen...
VI FICK PLATS! :D


Onsdagen var det dags för hemfärd till Mariestad. Sara följde med som sällskap =) alltid lika skoj att träffa henne.
Vi åkte hem, men ingen hemma hade slutat jobbet, så vi åkte hem till Tina och August :D min lilla älskling, och när jag plingade hörde jag hela vägen innifrån Mimmi mimmi mimmi mimmi! åh, jag är så såld på den lilla grabben! han var helt skogstokig (på ett bra sätt) och vågade tillslut bråka med både Hanna och Sara.

August i sin mammas väldigt manliga mössa =P


I torsdags var Sanne ledig och fick låna bil så hon kom förbi och vi gick på stan, hittade 2st randiga tröjor och en t-shirt. Men när jag hade provat så glömde jag min älskade solbrillor på golvet, och vi var bara 4 personer inne i affären just då, men när jag konfronterade de andra 2 fjortisarna vägrade de ju att erkänna såklart, FAAN jag älskade verkligen de brillorna och jag blir fortfarande arg inombords bara att skriva om det! men jag får väl skylla mig lite själv som glömde dem på golvet.
Jätteskoj att träffa Sanne igen iaf =) har saknat henne galet mycket!

Fredagen städade jag hela nedervåningen åt mamma som skulle ha gäster på kvällen, Vid 18 drog jag mig mot Karlsborg för Sanne slutade jobba vid 19, efter det åkte vi hem och tittade på Så ska det låta och bara hade fredagsmys med en flaska rött!

På lördagen började Sanne jobba vid 10, då åkte jag hem till Anna och tog en låång fika, jättemysigt :) åkte mot mariestad igen vid 12.
Jag och mamma åkte ner på stan men hittade inte mkt.
på kvällen träffade jag min kusin Fia som var i stan denna helgen, vi cyklade ner till Ekudden och tittade på solnedgången, sjukt vackert!!

Ekudden


Söndagen bjöd först på lunch och shopping i skövde med Sanne och Sandra :D
och sen åkte jag, Mamma och Tina till Tibro och såg deras isshow Legends on Ice, jättetrevligt att göra något med mamma och tina, och de var duktiga! Jag önskar alltid att jag skulle vara med när jag ser shower av alla slag, varesig det gäller dans, musikal eller isshower...

Mamma och Tina

Viktoria Helgesson - 10 på vm iår

Ett av alla "hjul" kvällen bjöd på


Igår gjorde jag inte mycket på förmiddagen, lagade lite mat å så, men sen vid 13.30 cyklade jag till SCA, jobbar extra denna veckan. Tyckte eftermiddagen började lite segt, men sen gick den faktiskt riktigt snabbt. Arbetet har underlättats ännu mer från förra året, för jag behöver inte ens sätta i orderlappar längre, så det enda jag ska göra är att kontrollera pappen,. och det har iof blivit hårdare så där kan vi nog få att göra i sommar. pjuh!

Idag har jag ännu inte lämnat sängen och klockan är 11.30. dags att göra något av denna dagen!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du det är även kul att läsa om vad du sysslar med här hemma. (snygga kort)

2010-04-28 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0