börjar se ljuset i tunneln!

denna dag har mestadels bestått av rensande, plockande, packande och slängande..
men det har gett resultat, jag ser numera både mitt soffbord och mitt skrivbord =)
räknar med att kunna avsluta packandet av grejer imorgon och ge mig an kläderna!

var in till Skövde en sväng med, och hade totalt glömt att matfestivalen äger rum i helgen så det var lögn i helvete att hitta en parkeringsplats, Sandtorget = fullt med karuseller. Åkte vidare till bakom teatern = fullt med karuseller. Åkte vidare till Polisen = där har de fått för sig att bytta ett nytt stort hus, tror det ska bli ett tingshus eller nåt sånt.. GAAH var precis påväg att vända och åka till commerce men då hittade jag en parkeringsplats utmed vägen lite neranför polisens parkering och HAHA där var det t.o.m. gratis! thankyouverymuch!

Gick till optikern och checkade synen, det är fan inte billigt att se dåligt, drygt 1800kr fick jag punga ut för ett halvårs linser!? jag tycker att staten borde betala mig för det! Jag menar hur mycket tjänar inte de på att jag har linser istället för en personlig assistent som jag hade behövt om linser inte fanns! tänk på den ni!

men men efter att jag blivit halvt rånad så fikade jag med bästa Pernilla på rådhuset, sista gången vi träffades innan jag flyttar till andra sia sjön.. sorgset men som hon uttryckte det, "du åker ju i allafall inte till australien" hehe.. och hon har idag fått tag på en lägenhet i Falköping, så enligt eniro bor vi snart 193,2km från varandra. Ett stenkast i norrland ^^ :D

ne men dags att sova så jag kan vakna upp till ännu en dag av sortering, packning och slängning
godnatt


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du det är bra att rensa ibland så man vet vad man har. Kramar

2010-08-27 @ 10:21:48
Postat av: Anna

Hej Emelie!

Kul att se att du kom in där du ville (?).

Tänkte bara tipsa om att beställa linserna på nätet.

Tror nog du kan spara in halva kostnaden jämfört med att köpa hos optiker. På pricerunner kan man se var det är billigast.



Ha det bra!

2010-09-10 @ 14:05:10
Postat av: Bargello

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-01-24 @ 20:36:29
URL: http://bargello.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0