en jobbdag kvar.

eller ja, jag jobbar bara till 12 imorn, för sen kommer Magnus och så ska vi köra vidare till Skåne för lite välförtjänt semster nere hos hans föräldrar! 6 härliga dagar får vi vara tillsammans, såå skönt att ses lite mer än de få timmar en futtig helg innehåller som det blivit hela sommaren..

efter jobbet idag åkte jag och mamma på en liten tour till lugnås, först till lugnås chark och köpte falukorv av den bästa =) sen till en gårdsodling och köpte grönsaker.. jättemysigt =) efter det har jag strykt och strykt och strykt.. hade glömt att jag lovat göra det för jag stryker nästan aldrig själv.. men nu är det gjort =)
dagen bara försvann, hade tänkt att packa lite mer, men det får bli när jag kommer hem från skåne.
Nu ska jag bara njuta av att vara ledig och vara med min älskling!

Jag och Magnus på Gran Canaria med Fatagadalen i bakgrunden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0