Helgen i Sunne.

Hej hopp.

ska försöka mig på en liten sammanfattning.

I torsdags körde jag och Pillan upp till Sunne i konstant spöregn, fick t.o.m. stanna på en rastplats en gång för då regnade det så mycket att vi inte såg vägen.. sen fortsatte det regna typ hela kvällen, men Hanna hade varit upp tidigare på dagen med sin pappa och satt upp tältet så det stod redan på plats *lyx* vi Hämtade upp Hanna som fortfarande var på campingen och körde in till Sunne stad där vi handlade förnödenheter så som tonfisk, en tub majonäs, grillkorv och slödryck ;)

Satt i tältet och drack ett glas vin eller 2 medans vi gjorde oss i ordning. Gick sen i buggklänningar, gummistövlar och paraply till Husvagnscampingen där Joakim (Hannas pojkvän) och några kompisar bodde, de hade hyrt husvagn..

förfest och sminkning i förtältet


Första kvällen dansade vi till Casanovas, Scotts och Vagabond, riktigt rolig kväll!!

Fredagen fortsatte tyvärr regnet nästan hela dagen men vi var ganska trötta ändå, så det blev en väldigt chill dag i tältet, hann med en omgång TP i hopp om att bli lite smartare ;) grillade även korv på engångsgrillen i regnet, gick ganska bra.. :P

Mina sötnosar slappar i Tältet

Det va inte så lätt att grilla korv i blåst och regn

Finaste Hanna på förfest i killarnas husvagnsförtält

Joakim knölade sig i Pernillas jacka haha


den kvällen spelade Arvingarna, Wahlströms och Divine.. Lite mer äldre folk på dansbanan denna kväll men ändå supertrevligt!

Lördagen höll det upp hela dagen! såå härligt, vi kunde till och med sitta ute och äta vår ordentligt grillade korv denna dag!! Vi passade även på att spela minigolf på deras äventyrsminigolfbana.. några spelade om 50 spänn men jag va lite snål och tycker egentligen inte om att spela om pengar även om det nu bara va 50kr, men det skulle jag gjort för jag vann stort! haha.. jaja

Turturduvorna <3

Djup koncentration...

Bästa korvgrillarstilen ever!


På lördagen spelade Date, Barbados och Nova..
även denna kväll en superbuggkväll!!

Det har varit en så underbart rolig helg! fått lyssna till några band som man aldrig hört eller dansat till förut, Nova t.ex. grymt bra sångerska! och så även Divine.

Tack Hanna och Pernilla för denna kanonhelg! jag längtar redan till Nästa år :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det ser ju ut som att ni har haft det väldigt kul trots en del regn, snygga kort.

2010-08-02 @ 21:40:16
Postat av: Hanna

Älskling, vilken kanonhelg vi hade!! Och jag älskar verkligen bilden där jag grillar :P Love you <3

2010-08-11 @ 21:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0