shopping och barnvakt..

Åkte till Skövde och snabbshoppade lite idag, blev en klänning och 2 pärmar så jag kan organisera mina papper och noter lite bättre..
Skulle även köpt en tavla på gallerix, eller ja en poster och en ram, men postern va slut tyvärr =(.. hoppas den kommer nästa vecka igen.
Efter det åkte jag och Sannegos hem till Tina, Johan och August. Vi skulle ha hand om pluttas ikväll för Tina och Johan var bortbjudna på middag i Lidköping. August blev helt tokig när vi kom och sprang runt i 110 typ hela eftermiddagen. Va lite orolig för läggning, eftersom jag bara lagt honom typ 2 ggr innan, men det gick som en dans idag. Han va heelt slut efter att ha röjt i flera timmar. Jag frågade om han ville lyssna på Emil? nej. Om han ville läsa en saga? nej. Vill du sova? jaa.. han vände på sig, jag fråga ska jag släcka lampan?, jaa och ungefär 5 sekunder senare sov han.. gullungen!

Sanne och jag tittade på Valentines day. Trodde den skulle vara dålig men den va faktiskt över förväntan =)

Imorn blir det lite mer packande och organiserande inför flytt.. är ju liksom bara 14 dagar kvar nu.. iiiiihhhh!! snart bor jag i Linköping, crazy!!




Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det fortsatt bra

2010-08-15 @ 08:43:26
Postat av: Karlmia

I love this page.

2011-03-10 @ 08:47:55
URL: http://karlmia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0