sista rycket!

Handlat basvaror på ica = check
packat de sista kläderna = check
dammat, dammsugit och moppat = check

kors i taket! jag tror minsann jag är redo för att flytta imorgon och klockan är bara 14.40 =)

Nu längtar jag bara tills lite senare idag då mina tjejor kommer hit och vi ska ha tacokväll/kräftskiva!
(äta tacos med kräftutstyrsel)

Igår fick jag finbesök av Magnus i en timma, han var påväg upp till Idre. Han har nämligen fått 3 månaders provanställning på ett snickeri i Höganäs, så han var tvungen att åka upp och packa ner mer saker, betala räkningar osv.. sen kör han ner till skåne igen imorgon för han börjar jobba på måndag.
Tycker så synd om honom som måste köra hela vägen själv, men jag ska ju flytta jag med så jag har inte tid att åka med honom. Så glad för hans skull att han får jobba med det han är utbildad till och inte gå och vänta på att Idrefjäll ska ge honom några ynka timmar här och där.

dags att hoppa in i duschen tror jag minsann, duscha bort alla dammråttor som bosatt sig i mitt hår efter städningen :P
Imorn bor jag i Linköping!!! :D

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hoppas att "kräftorna" smakar bra

2010-08-28 @ 18:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0