yesyesyesyesyesyesyes!!!

Åkte till Linköping idag för jag fick napp på en lägenhetsannons igår.
så jag tog ledigt från jobbet och drog iväg.

Tittade på den, blev kär, och det bästa av allt, JAG FICK DEN!!!

Så snart bor jag i en liten etta på 25kvm, :D LYCKAN ÄR TOTAL!!!!!
Den har bara ett kokskåp till kök och jag har ingen ugn, men det löser sig,
för jag har någonstans att bo :D

Sitter och dricker rosévin för att fira och jag kan lova att mitt leende är upp till öronen just nu!
dags att lägga sig och le mig själv till sömns :D:D:D:D:D

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kom in på utbildningen =)

25kvm är alldeles lagom, så stor är min också :)

2010-08-10 @ 12:57:30
URL: http://sarahmatikka.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Grattis vi sa ju att det ordnar sig

2010-08-12 @ 08:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0