2 dagar kvar..

sitter återigen på HUB, mitt andra hem och pluggar.. sitter och skriver på en näringsrapport och så har jag basgruppsträff om 40 minuter om andning och respiration osv.
efter basgruppsträffen är det återigen HUB som gäller.. känner att jag har nog faktiskt chans att bli klar med denna sabla näringsrapporten idag, vore sååå skönt att bara kunna gå på sista föreläsningen imorn och sen städa och fixa iordning innan jag åker hem på onsdag. (måste ju tyvärr även börja plugga fysiologi i rasande fart jättesnart annars är jag lika rökt som makrill på västkusten) hahha.. dålig humor får man visst också när man pluggar massor..

men det ska bli skönt att få komma hem till mor och far lite och bara andas (och plugga fysiologi då såklart) :P
snart kommer jag mamma!!

ne plugga var det ja...

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är bra att du läser så att vet vad du gör när du börjar att arbeta vi kanske ses någon dag när du är hemma

2010-12-20 @ 15:02:17
Postat av: v i k t o r i a

Hej, allt bra?

2010-12-22 @ 14:05:03
URL: http://vikzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0