dan före dan..

eller ja.. klockan är ju över midnatt men eftersom jag inte sovit än så räknas det fortfarande som dan före dopparedan..

idag var jag och mamma nere på stan en sväng, jag lånade även människans fysiologi från biblioteket så jag kan plugga mer i mellandagarna!

på kvällen var det dagen före gröt (som vanligt) med furustams, Alex ringde och sa att han skulle hämta sin bror och hans kompis i Hallsberg som inte fick igång sin bil,, han kom förbi och åt lite gröt, sen åkte jag med och höll honom sällskap så han slapp köra själv.. skoj att prata med honom igen, vi ses allt för sällan.. blir ju lätt så när man bor i olika städer och har jobb/plugg. men jag är väldigt glad att vår vänskap hållt i sig genom alla dessa år. (vi träffades första gången 97 tror jag det var..

dags att sova nu så man kan vakna upp och förhoppningsvis känna julstämningen och inte bara panik över fysiologitentan..

GOD JUL på er alla!

vansinnigt gammal bild på mig och Alex från 2007
(typ den enda på båda oss jag hittade)

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

God Jul på dig och hälsa mamma och pappa många julkramar

2010-12-24 @ 08:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0