Jul jul strålande jul!

igårkväll fick jag en gul gammal lapp av pappa, och när jag läser vad som står på börjar jag skratta! jag har tydligen gett honom ett presentkort på en frukost och eftersom pappret gulnat så är det nog ganska många år sen :P men klart jag håller mitt ord så imorse gick jag upp och gjorde frukost, tände sen ett ljus och gick in till mamma och pappa och sjöng "när juldagsmorgon glimmar" för dem :)



förmiddagen flög fram sen, och vips var klockan 13 och dags för julaftons lunch hemma hos oss.. Tina, johan August och fam Alvila + mormor och morfar! riktigt trevligt!
och August har blivit såå stor nu, sluta väx lilla pöjk!! snart är han både längre och starkare än sin gamla moster :P men inte än!!


innan Kalle var det sen dags för fika, Marika hade bakat "några kakor" och Tina hade bakat "lite" julgodis.. om man inte redan var proppmätt så blev man det garanterat då :P
moster Marikas "några" kakor..

Tinas "lite" julgodis :)


Efter Kalle var det dags för fam. Alvila att åka hem till sig, och vi åkte hem till Tina, johan och August
så att august skulle vara på hemmaplan.. många paket fanns det!


fick jättefina julklappar, en julgodis bok, en mamma-vävd jultavla, delar till min servis, tekoppar, verktygslåda,
en jättefin tavla som man kan sätta in kort i själv (ska visa när jag satt i kort), en balansbräda (min syster är trött på att jag vrickar fötterna hela tiden) :P m.m. :)
har haft en jättemysig julafton, det enda som saknades var Magnus.. men vi ses till nyår :)

avslutar med 2 jättefina kort på en jattesöt liten älskling!
inbäddad i sina 5 eller va det 6 filtar..

kolla in äppelkinderna.. smälter!


Hoppas att alla jag känner (och alla andra också såklart!!) har haft en riktigt god jul och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

God fortsättning på dig själv och ha det fortsatt bra

2010-12-25 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0