klant.. ja visst!

åååh.. kom precis upp från tvättstugan, tänkte att nu måste min tvätt vara torr..
men när jag kommer ner till torkrummet så är allt fortfarande fuktigt, då kommer jag på att jag glömde sätta på fläkten när jag hade hängt upp allt.. *suck*
men som tur är så har ingen bokat imorn fm så jag satte på fläkten nu så går jag ner imorn och hämtar den.
klant-emelie!

Har lånat min trevliga grannes ugn idag, så nu har jag 4 matlådor med flygande jacob och 10st marschmallow-chokladmuffins i mina ägor :D mkt trevligt! och grannen tyckte det va skoj att ha ett kök som luktade "bakning" det var nog första gången på väldigt länge tror jag :P

lite skoj att tänka sig in i framförallt unga killars liv.. han jobbar som snickare och lagar aldrig mat själv, han sa att han ibland kokade nudlar om det krisade. skulle aldrig kunna tänka mig att bara käka lunch på jobbet och sen äta ute på kvällen med.. jag gillar att laga mat, exprimentera och hitta på nya maträtter (även om jag inte är världens mest avancerade kock) så lagar jag iaf min mat själv..

Men nu är det dags att sova så jag kan gå upp och plugga lite innan jag ska på VFU (praktik) imorn eftermiddag. längtar massor.. kan ju inte så mycket än men tror att det kommer bli sjukt lärorikt att bara få gå bredvid och se hur det går till "på riktigt" :)

en dag i framtiden kanske jag ser ut såhär på dagarna
bilden är från i november när jag var med mamma på operation en dag

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Man kan inte komma ihåg allt typ som att starta fläktar o.s.v. ha det bra kramar

2010-12-09 @ 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0