less!

ja nu börjar jag bli väldigt less på plugget för det tar ALDRIG slut.. varje gång jag sätter mig läser jag nya saker som känns viktiga att kunna.. suck!

Fick i allafall väldigt trevligt sällskap idag när Ewelina och hennes Jeff kom och hälsade på.. har inte träffat ewelina på 1,5 år så det var väldigt skoj att få sitta och prata om allt och ingenting i några timmar.
fick även en inbjudan till deras bröllop som kommer äga rum nästa sommar :) såå glad för hennes skull!!

Var även och klippte mig idag så nu har jag inte hockeyfrillan i nacken längre vilket känns väldigt skönt!

Ewelina och Jeff, (snodde en bild från hennes blogg)

jag och ewelina i stockholm för länge länge sen!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Du kommer att ha nytta av att sitta och läsa, allt är inte roligt. Ha det bra och många kramar

2010-12-27 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0