vilken dag!

herrejösses vilken dag, den beskriver verkligen mitt liv från 2 heelt olika sidor.

i skolan idag så dissekerade (heter det så?!) vi ett lammhjärta, lungor och luftstrupe. Galet intressant att faktiskt se allt vi läser om, alla klaffar och vart saker tar vägen (aorta t.ex) man kände sig som ett barn på julafton.. lite wierdkanske, men men :P

sov middag någon timma på eftermiddagen, väldigt skönt och välbehövligt..

och på kvällen träffade jag mina söta spexare för en danslektion, vi satte nästan en helt ny dans vilket känns underbart!! de är så roligt att dansa med dem för de är så glada och jag får positiv feedback hela tiden, + att vi jobbade fram väldigt roliga inslag i kvällens dans :) tror publiken kommer tycka det är jätteroligt sen :D

Imorn är det dags för tackfest till våra faddrar och överfadderi.. ska bli riktigt roligt, men behöver sova nu så jag är pigg inför imorn!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det behövs sådana dagar också

2010-12-03 @ 15:46:23
Postat av: mamma

ännu en vecka närmare jul vi ses snart kram mamma

2010-12-04 @ 13:28:39
Postat av: Prebenagnete

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-04-06 @ 10:32:33
URL: http://prebenagnete.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0