det rullar på...

Hej alla där hemma!

Nu har jag hamnat i det stadiet att allt rullar på här, inget nytt inget spännande, jag jobbar, äter, umgås med alla underbara här uppe, festar ibland och sover..

känns inte som att det finns så mycket att skriva om, imorn åker Hanna hem en vecka på långledigt, kommer sakna henne grymt mycket.. Inte samma sak utan henne här uppe. Tycker om den bruden något enormt! <3

Är ledig idag, så jag sov typ till 10.00 sen har jag haft lilla sjöjungfrun maraton, tittat på 1an 2an och 3an.. JA jag vet, det finns 3st.. Emelie hade alla 3, men den första är såklart bäst! så är det ju alltid..

Och ikväll är det sista melodifestival deltävlingen, kommer som vanligt titta med spänning!! :D
(önskar ju egentligen att det var jag som stod på scenen, tusan vad jag saknar det!!)

Ett av mina lyckligaste stunder...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag tycker om dig grymt mycket tjejen <3

2010-02-27 @ 22:51:43
URL: http://hannahhh.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det är väl skönt att vara ledig ibland. Ha det bra.

2010-02-28 @ 10:00:46
Postat av: thomas

Vem vet, om några år kanske det är du som får direktbiljett till globen :)

Ha det underbart!

2010-02-28 @ 23:15:06
Postat av: Pernilla

Alskar den bilden babe! =) Saknar dej! Pussar

2010-03-01 @ 05:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0