en stråålande dag i liften!

Hello everybody, Im back

Låg nere onsdag-torsdag, mådde mindre bra, spydde lite åsså, men nu är jag tillbaka på fötter och jag har haft en fantastisk dag på jobbet.
Vädret visade sig från sin bästa sida, klarblå himmel och strålande sol, helt vindstilla! Kunde inte annat än bara njuta!

Idag jobbade jag i 4-stolen för första gången, en lift som ligger lite avsides i de svarta backarna i Ost, därför brukar det inte vara så många som åker den, men idag hittade nog alla dit för vi hade 1600åkare (det brukar vara runt 600-700per dag) Jätteskoj! och när man sitter på toppen så har 4-stols lifthuset bästa läget, och har dessutom en bänk utanför sig som man kan sitta och sola på =) det var verkligen inte jättejobbigt att sitta där en dag som denna! Kallas lite internt Gräddhyllan bland oss säsongare heheh

4-stols dalen

Butterbacken


Man får inte vara höjdrädd som liftvakt. kortet taget från maskinrummet


ganska cool bild enligt mig =)


Kommentarer
Postat av: thomas

Jädrar vilka utsikter ändå.. och det där lär ju knappt vara någon värd att prata om just nu i ditt liv :) Hoppas du har det bra!

2010-02-12 @ 23:32:23
URL: http://djuping.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Det är vackert

2010-02-15 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0