längdåkning...

Tittat på mycket längd och skidskytte på OS nu och känner att jag säckat ihop här uppe..

När pappa åkte vid 12.30 åkte jag och Magnus upp till fjället för att åka längd.. (det ser ju så lätt ut på tv)
men herrejösses vad jobbigt det var!!!! Fick mig en rejäl smäll på käften över hur otränad jag är =P
men nu jäklar ska det bli ändring.. ska börja med att få in lite teknik i mitt åkande, fick lite tips av Magnus idag för jag var verkligen bambi på hal is =P ska inte ge upp med längdåkandet, men idag var det waay för kallt också
det var -18 på fjället, något jag inte räknat med för jag hade för lite kläder på mig.
Men vi ska ut varannan dag och åka har vi sagt jag och Magnus som förövrigt var jättesnäll och åkte i mitt sakta tempo idag...

Har haft en mysig helg med pappa, tyvärr blev det ju jättekallt igen i helgen så vi kunde bara åka skidor på fredagen.. Så tråkigt när han kört ända upp hit.. Men som han sa, han fick ju lite semester i helgen iaf bara ta det lugnt och umgås med oss här uppe!

Ne, dags att ta tag i tvätten.. hoppas ni haft en trevlig helg där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Allt har varit lungt kör hårt med skidåkningen

2010-02-21 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0