ledig dag!

Imorse kunde jag sova ut ett tag, vilket var väldigt skönt och välbehövligt, men vid 10 så vaknade jag och magnus av solens strålar!! UNDERBART! har längtat efter det!!

Vid 11.00 var vi ute i backen, tog några åk i Nord, bl.a. svarten 1 för första gången iår innan vi landade i Våffelstugan med varsin våffla, åkte sen vidare, både i lätta och svåra backar, och lite offpist! Har varit en heelt perfekt skiddag, det mysigaste var nog när vi åkte ner i Dals backarna, för där finns numera bara en knapplift upp, men vi ville inte åka själva i den långa liften, så jag åkte på Magnus ben, (ni vet så som man gjorde när man var liten och inte kunde åka knapplift själv) Hade velat att liften var dubbelt så lång, megamys <3

Vi tog en varm choklad på Ostcafét lite senare på eftermiddagen, innan vi avslutade med västbranten och tillbaka till skicenter syd.

Kvällen erbjöd Melodifestival, vilken besvikelse denna veckan var.. Att Ola gick vidare och inte Linda Prichard är för mig en stoor gåta! det är ju såna nummer som går hem i europa.

Ne, dags att stänga ögonlocken för idag, imorn får jag återigen ta på mig understället och Idrekläderna och gå ut i liften, Känns nästan som att komma tillbaka till skolan efter ett sommarlov. Lite spänd men jag vet inte riktigt varför, får se vilken lift jag hamnar i imorn..

Godnatt

Schtek emelie i Dalsbacken i sin nya jacka!! =)


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det är inte fel att vara ledig en dag och få göra som man vill

2010-02-07 @ 09:16:44
Postat av: mammaneta

Hi sweetie snygg jacka kram mamma

2010-02-07 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0