semlor och födelsedag.

Igår var både jag och Magnus lediga så vi tänkte sova ut,, visst, jag vaknade av att Magnus fick sms 08.15 och sen kunde inte jag somna om.. Låg och tittade på tv hela förmiddagen innan vi masade oss upp och gick ut och gick en promenad, jätteskönt!

Åkte till ica för att handla middag och hittade då semlor i affären, tycker egentligen inte om semlor, men jag hittade vaniljsemlor så då slog jag till på 2 =) vaniljkräm istället för mandelmassa mmmm :D



På kvällen uppstod ett problem, jag ville se finalen av biggest loser och Magnus ville se skidskyttet,, vi löste det på ett väldigt bra sätt enligt mig, jag fick soffan och tvn, Magnus fick datorn där svt sänder live och hörlurar ;)

 

Imorse var det dags för tårta och sång igen, min älskade Hanna fyller 21 idag och vi överraskade henne på morgonen, tror inte hon hade räknat med det alls så det va skoj att hon blev så glad :D

Ikväll är det utgång som gäller, ska väl börja piffa lite snart..


Och imorn kommer pappa hit igen :D:D jag är ledig fredag,lördag och söndag så det blir skid/brädåkning för hela slanten!!

tacksåmyckethej för ikväll


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det bra och se till att Anders tar det försiktigt i backarn. Kramar

2010-02-18 @ 11:34:39
Postat av: sandra

Den semlan såg god ut!!

2010-02-21 @ 22:06:42
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0