Sista dagen på bokningen..

Jahapp,, då sitter jag här för sista dagen (schemalagda i allafall) Jag tror säkert att jag kommer hoppa in någon mer dag under säsongen, men det får framtiden utvisa, imorgon är jag ledig och sen på söndag går jag ut i liften igen =) ska bli skoj att vara utomhus och få träffa gäster igen!!

I onsdags fick vi ett nytt personligt statistik papper och jag har nu gått om på alla staplar mot föregående år, så det känns jättebra!!

(Den gröna är förra året, den blå-lila till vänster om den gröna är
10% över det som var mitt mål för säsongen och den röda stapeln
är det jag sålt för iår, så som ni ser är jag förbi på alla staplar =D)



Jag var även på miniutflykt till Tandådalen igår, Emelie hade anställningsintervju inför sommaren så vi åkte 07.00 igår morse, jag körde hem till Emma i Malungshem och hängde där ett tag då det inte var så bra väder igår morse, men vi pallrade oss ut i backen vid 11. Åkte 2 åk, det var inte så bra i backen för det har ju snöat som f*n nu så det gick typ inte att åka bräda =( men jag har ju åkt lite iaf =P. Hann även med att köpa en ny jacka i shopen i Tandådalen, Emma hjälpte mig att betala den så jag fick personalrabatt *tack så jättemycket Emma*
så nu har jag äntligen min rosa Peak jacka som jag gått och tänkt på sen jag provade den i Skövde i november.

Min nya jacka =)



Och ikväll ska jag och Magnus gå till Pernilla Wiberg Hotell och äta 3-rätters! Han fick det i födelsedagspresent at t äta middag för 2 så jag tackar och tar emot :D sen blir det nog lite utgång efter det, och idag kommer äntligen Hanna tillbaka till Idre <3 hon har varit borta sen i måndags, och det känns kan jag lova! längtar efter min babe!!

 

Dags att svara på lite mail och vara trevlig :D

Puss o kram alla där hemma!!!


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Snygg jacka, hoppas att ni fick mycket god mat.

Många kramar.

2010-02-05 @ 22:50:45
Postat av: Tina

Avis på jackan! :-) Duktigt presterat i bokningen. Puss från Tina och August

2010-02-06 @ 09:09:59
Postat av: Tina

Om inte jackan var svindyr så önskar jag mig en sån i födelsedagspresent ;-)

2010-02-06 @ 09:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0