godkväll!

Hej igen!! Nu har vi hamnat i någon slags värme-koma efter badtunnebad, bastu och dusch.. sitter i soffan och tittar på So you think you can dance.. och känner att jag kommer sova riktigt gott inatt!

Kan ju meddela att JA det är kallt att springa barfota i snö, JA det är ännu kallare när man bara har bikini på sig, och JAA det är ÄNNU kallare när man ska ur tunnan och in igen för då blir snön is under de blöta fötterna, så ont som fan gör det med =P hahah.. men det var jättemysigt och sitta i en varm tunna med mamma stickade yllemössa på sig...

Här kommer lite bilder från kvällen




Kommentarer
Postat av: Helen

Oj så härligt! Kan den tunnan vara varm vecka 10 med tror du? :p :p

på fredag ska jag ta reda på hur vecka 10 ser ut i skolan, sedan vet jag om jag är med upp eller inte!

Saknar dig!!

Puss o Kram

2010-01-27 @ 23:14:24
URL: http://kallgard.blogg.se/
Postat av: Bengt-Arne

Ser skönt ut

2010-01-31 @ 21:30:31
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:41:27
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0