Händelserik vecka!

Hej!

Förlåt att jag inte skrivit i bloggen på några dagar, känner att jag oftare och oftare ber om ursäkt men jag har helt enkelt inte haft ro att skriva..

Jag har dessutom jobbat heela veckan. Idag har jag dock äntligen varit ledig..

Vi har haft lite besök i veckan, så det har som vanligt varit full rulle i Idre, alltid skoj när någon/några hälsar på!

Men angående det som hänt i veckan så vill jag inte skriva för mycket om det än, men vi har blivit falskt anklagade för något vi inte gjort och vi har haft ett möte i fredags om detta, och det kommer bli minst ett möte till nästa vecka, men en sak säger jag. Jag kommer inte ge mig, jag står för vad som är rätt och jag vet att jag har rent mjöl i påsen, så så som vi har blivit behandlade accepterar jag inte! Någonting måste hända, detta är för allvarligt för att det bara ska få "rinna ut i sanden"...

Så nu har jag släppt det för nu, åter till idag, jag gick upp vid 10 och gjorde mysfrukost till mig och Magnus med Äggröra, bacon och mackor =) (fast vi orkade inga mackor) hehehe..
vid 11 åkte vi upp till fjället och levererade badtunnan som några hade hyrt av Magnus, och sen gav vi oss ut i backen! jag åkte Telemarksskidor idag, och det kändes riktigt bra!! =) ända tills Magnus drog med mig ut i offpisten. HAHHAHAHAAH jag va inte så bra på telisar som jag trodde =P men det va sjukt skoj, trots att jag trillade hur mycket som helst och såg ut som en snögubbe när jag väl tog mig ut i pisten igen.. Det är dessutom galet vackert här uppe just nu, idag såg man i och för sig inte så mycket, men träden är alldeles vita och jättetunga av all snö som ligger på.. riktigt fint!

På kvällen har jag, Magnus och Hanna haft myskväll med varma mackor och Robinson här hemma hos Magnus och även tvättat 5 tvättar mellan oss 3.. Jag och Magnus väntar på att sista tvätten ska bli torr, Hanna åkte precis hem, och sen tänkte jag gå och lägga mig och inte vakna av någon klocka imorn utan få vakna av att mina ögonlock faktiskt vill lyfta på sig :D skön känsla!!!

Hoppas ni har en bra helg! saknar er där hemma!!

Träden är så fina just nu!

Magnus fånar sig..

On top of the world, eeehh typ i allafall

Min snygging ser ut som ett proffs!

Sen var det dags för mig.. hahah

Gick sådär bra i skogen men det började ganska bra!

Sen gick det sådär =P

Men jag kom tillslut ut till pisten igen och kunde "styla lite"

och en styling-bild till bara för att det är min blogg och jag bestämmer =P


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Hej hoppas att allt ordnar sig. Snygga bilder. Många kramar.

2010-01-24 @ 11:07:02
Postat av: Sanne

vaga vagra offpist... :P

2010-01-27 @ 05:34:24
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Per

Tack för en trevlig vistelse i Idre. Tyvärr finns "sådana där" i alla samhällen. Synd att ni kom för nära dom. Stå på er.

2010-01-27 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0