JAG LEVER!!

När jag praktiserade som operationssjuksköterska passade jag på att testa mig från skaldjur i ett sista försök att ha växt bort min skaldjursallergi och resultatet...
 
Jag har idag för första gången på 7½ år ätit en RÄKA! =D
och nu har det gått 2 timmar sen jag åt den och jag lever, andas, är inte täckt av prickar, kräks inte och ligger inte på golvet och skakar :D:D:D!!!!

så himla lycklig! snart kan jag ge mig an mammas räkgryta, som jag har saknat den! och tänk i sommar, då kan jag äntligen vara med på en kräftskiva utan att behöva äta köttbullar :D finns inte mycket som kan ta ner mitt braiga humör just nu!

puss och godnatt! från en som förhoppningsvis kan andas och inte är täckt av prickar imorn heller ;)

offret!!

Kommentarer
Postat av: thomas

välkommen till räkmackans underbara värld!! :)

2010-01-18 @ 00:15:43
Postat av: Bengt-Arne

köttbullar är gott det också men har inte riktigt samma smak som räkor.

2010-01-18 @ 08:57:34
Postat av: Sandra

Grattis!! puss

2010-01-18 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0