Mys i Idre..

Igår lagade vi tacopizza och myste Jag, Hanna, Emelie och Magnus.. Jag och Magnus introducerade även spelet Settlers för Hanna och Emelie, det spelet som jag lärde mig när Magnus familj var uppe.. Riktigt skoj =)

Älsklingen min har varit ledig idag, så jag blir bjuden på mat ikväll =) yey!
bara 15 min kvar av jobb-dagen nu, sen ska jag traska till Kiken och hämta hem Hanna, Joakim och Daniel som sitter och diggar till musiken.. Jag vill också vara ledig.... suck!

meen man ska väl inte klaga, jag är ju här för att jobba ihop så mycket pengar som möjligt så jag har lite på sparkontot sen =)

hoppas ni har det bra där hemma, jag saknar er!! <3
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det god mat. Här är allt sig likt.

2010-01-20 @ 13:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0