2 år

Hurra Hurra Hurra, idag fyller min lillskit 2 år, gosh vad tiden går snabbt,

Vi ska fira honom med släkten på söndag men de var här idag och vi åt gott. Pär, min kusin från nordligare breddgrader var här med sin flickvän Emelie (förjäkla snyggt namn) :P och Emelie har en liten och underbart söt hund som heter Emil som man inte kan låta bli att gosa med!!

men vi får väl gå tillbaka i memorylane lite..

August och moster när han är 8 dagar gammal
mys på altanen
På sin ettårs dag

Idag när jag gjorde skagenröra så ville han äta chreme fraiche.. knasboll

Min kusin Pär och en väldigt trött liten Emil

vi håller även på att öva på att göra kullerbyttor jag och sötnosen
 

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

bra kullerbyttor det är kul med barnkalas

2010-07-23 @ 08:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0