Allsång i Karlsborg.

igår eftermiddag bar det av mot Karlsborg,, jag och Sanne mötte upp Emma och Carro nere vid Kanalen (där det var hur mycket folk som helst i lilla Karlsborg dagen till ära, sommarens första allsång och gästartist var ingen annan än Shirley Clamp!

vi satte oss ganska långt bak (i skuggan!!) på en filt och drack vin, sjöng med och hade det jättemysigt! Efteråt satte vi oss på uteserveringen på Idas, jag köpte deras bakpotatisbuffé nu när jag får äta skaldjur igen =) jättegott var det! och så drack vi lite cider..

tack tjejor för en mysig kväll!

Mycket folk som sagt..

jag ville också vara med på en bild :P

jag och Shirley =)


Idag har jag hjälpt Sandra och Jessica med pianokomp när de skulle sjunga på deras kusinbarns dop, jättetrevligt! och det gick så bra så, jag och Sandra hade kokat ihop ett Astrid Lindgren medley och så sjöng de "de vackraste" i stämmor, väldigt vackert!

Ikväll blir det grill och sen kanske en film, Finns folk som yrkar på att jag ska gå ut med dem, men jag tror inte jag orkar ikväll,, är jättetrött! sov inte så bra inatt för Sanne har flyttat sin säng så man har ansiktet mot fönstret och inga bra persienner, ni kan ju ana hur mörkt det var i hennes rum :P

chip o haj!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Det ser ju mysigt ut Karlsborg

2010-07-04 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0