i-landsproblem

shit vilken tönt jag är, men när jag kom hem förut så hade jag lite mycket saker i händerna, vilket resulterade i att jag tappade min mobil.. backluckan och batteriet flög ur. lite orolig innan jag satt ihop den och startat den och såg att den ville starta, jag var lugn igen =)

men när jag senare sen skulle ringa Magnus så hördes det ingenting! jag såg att han hade svarat för samtalstiden "tickade" men det var tyst som i graven PANIIK! stängde av mobilen, öppnade luckan, tog ur batteriet, blåste lite, klappade lite :P och pratade väldigt fint till den.. och när jag startade den igen så fungerade den igen!! PJUH!

under den minuten den var paj hann jag se mig själv cykla till Norrlanders imorn efter jobbet (först stå ut en hel dag på jobbet utan mobilen) och sen gå in där, lämna in den och de säger typ, jo men det kommer ta 3 veckor ungefär, kanske längre nu i semestertider... AAAAAH!

Men det slipper jag ju iaf, nu till min poäng,, hur löjligt beroende jag är av min mobil. Det finns saker jag alltid tittar efter i Handväskan så jag inte har tappat eller glömt det någonstans, ex. mobil, plånbok, nycklar är väl de viktigaste, och jag tittar ALLTID efter mobilen först, den följer mig överallt!

som min pappa brukade säga, vad gjorde man egentligen innan mobiltelefonerna??

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Håller med din far om vad gjorde man förr utan mobil, allt fungerade även då, man fick ringa och prata när man kom hem.

Kramar

2010-07-07 @ 08:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0