lugn söndag..

Olstorp igår var skoj! Började med att jag åkte hem till Sandra i Töreboda och förfestade. Hennes vän Jessica kom och joinade oss, vi drack vin, spelade Brainstorm och hade jättetrevligt!

Vi åkte till Olstorp redan vid 22.30 vilket var tur, för då var det "normalt" mycket folk.. ju längre kvällen gick blev det bara mer och mer folk och vid 01 gav vi upp för det var så jäkla trångt, inte så skoj =( (eller är det ett tecken på att jag är "vuxen") Men det var skoj att träffa på folk man inte sett på länge, Olstorp på midsommardagen är lite som att gå ut på juldagen som brukar vara "hemvändar utgångsdagen"..

Idag har jag varit ganska slö.. åt lunch hemma hos Tina, Johan och August och sen har jag spenderat resten av dagen hemma hos Thomas, han har hjälp mig att uppdatera hela min dator, så nu har jag windows 7 och inte vista längre.. tack Thomas!!

Har även skjutsat Sannegos till Madlyckan, ska hämta henne ikväll, hon är på grillkväll och imorn ska vi leka lite innan jag börjar jobba vid 14..

det var allt för nu, chip och haj!

Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Ha det fortsatt bra och hälsa Johan

2010-06-27 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0