Moras väntsal...

sitter i Mora och väntar på tåget nu, skulle åkt buss från Idre, men när jag stod och väntade på bussen vid konsum i Idre så hade några barn och föräldrar från Idre samling till fotbollsmatch där samtidigt, och där stod Camilla, en tjej som jag jobbade med i bokningen i Vintras, hon frågade om jag ville åka med i bilen istället för de skulle spela match utanför Mora, och det tackar man ju inte nej till, men nu kom jag ju fram mycket tidigare till Mora så jag får sitta i deras fruktansvärt tråkiga väntsal... tåget går om en halvtimma och jag sitter här och lyssnar på 2 killar som också sitter och väntar, de kanske är typ 18-19 bast, och är aascoola tycker de, :P hahah sitter och skrattar inombords åt hur töntiga de är.. ne ska kanske övergå till min bok innan mitt datorbatteri dör..
vi hörs när jag kommit hem...

hej svej!

(ps, Bengt Arne, del 2 av bilderna ligger i inlägget neranför del 1 =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0