nu är de här!

Nu har äntligen mina boxar kommit, beslutade mig för att skämma bort mig lite på mitt eget vis genom att beställa de enligt mig 2 bästa serierna Sex and the city och Gilmore Girls =) visst är de fina :D




Idag kom Sandra förbi vid 11 och vi tränade in en understämma till "det vackraste" (Som jag förövrigt har haft på hjärnan heela eftermiddagen) tack Sandra :P Efter det åkte vi in till stan en sväng, köpte lite vin till midsommar och så åt vi god sallad på Bistro!
Kände oss även tvugna att testa gungorna som de hängt upp i stadsparken, här gör Sandra en Top Model pose =)


Idag var det en ganska lugn dag på jobbet, vi hade inte så mycket papp till vår maskin så vi fick gå ut på lagret och hjälpa till. Mycket skratt på kvällskvisten t.ex. när vi stängde av gasolet till en killes truck, så han kom bara några meter :) gud så jag skrattade då, hans min var ett riktigt kodak-moment!!

Imorn behöver jag bara jobba halvdag eftersom det är midsommar på fredag så jag slutar redan 18.30 såå skönt!
och jag längtar så till i helgen, grill och spel hos Helen på fredagkväll som tradidtionen bjuder och sen Olstorp på lördag! kan det bli bättre?!



Kommentarer
Postat av: mamma

Vi ses i kväll tur att du inte jobbar eftermiddag jämt kram mamma

2010-06-24 @ 07:40:51
Postat av: Bengt-Arne

Ha en trevlig midsommar och ta det lungt.

Många Kramar.

BA

2010-06-24 @ 09:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0