sista kvällen

redan sista kvällen här i Arguineguin.. Vi har legat vid poolen hela dagen idag och stekt :P känner att jag är lite kräfta just nu men förhoppningsvis går det över till brunhet över natten...

Igår åkte vi iväg för att rida kamel, men det visade sig vara dromedarer, kanske inte lockar lika mycket..hehe.. men iaf, jag hade ju tänkt mig lite sex and the city, rida ut på sanddynor osv.. men det var det verkligen inte, man fick sitta på var sin sida om dromedaren, när vi satt oss tog de kort med en systemkamera som man fick köpa sen men puckot som höll i kameran tänkte inte på att jag satt i skugga men inte Magnus och dromedaren så ni kan ju tänka er hur fin vår bild var.. ser det som att vi sparade 8 euro! efter det band de ihop alla dromedarerna typ 8 st så den ena dromedarens mule var i röven på den framför och sen gick vi en stig förbi en typ sopstation och vände och gick samma väg tillbaka, allt som allt kanske vi satt på den i 15-20 min.. inte riktigt som jag tänkt mig men men, check på listan :P

Igårkväll åt vi Tapas, (typiskt spanskt) massa olika smårätter ett stort smörgåsbord kan man säga, det var jättegott!!

har precis duschat nu och ska göra iordning mig för sista kvällen.. får se vart vi käkar ikväll.. lite tråkigt att åka hem såklart, längtar inte direkt efter att gå in på sca och jobba igen på måndag, backpacker emelie har fått blodad tand, jag känner mig klar med gran canaria men jag vill någon annan stans än sverige...

som tur är så är jag ju ledig i nästan en vecka till så jag hinner följa med Magnus upp till idre i några dagar!

skriver när vi är i sverige igen och då ska jag ladda upp lite bilder med =)

kram


Kommentarer
Postat av: Bengt-Arne

Tiden går fort när man har roligt

2010-06-10 @ 12:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0